Ondanks dat 2013 werd omschreven door veel recreatie ondernemers als een crisisjaar kon het succes voor Julianatoren niet op. Niet eerder mocht het Apeldoornse familiepretpark zoveel bezoekers in één jaar ontvangen. Het familiebedrijf dat ooit enkel een attractiepark was, sloeg afgelopen jaar een andere weg in en begon naast de attracties een volledige beleving neer te zetten voor de trendy gezinnen.
Entertainment is tegenwoordig voor de meeste gezinnen met jonge kinderen doorslaggevend om voor een bepaald dagje uit te kiezen. Julianatoren speelde hier in de zeven maanden dat zij open waren in 2013 handig op in. De ontzettend populaire mascotte Jul de Muis schitterden in zijn eigen show. En samen met vriendinnetje Julia verblijden zij de kleine bezoekertjes met handtekeningen, foto’s en knuffels. Het totaalconcept zorgde dat de Julianatoren haar bezoekersaantallen zag stijgen met ruim 19% in 2013.
2014 wordt nog spectaculairder!
Dat Julianatoren ontzettend populair is, blijkt ook wel uit de verkoopcijfers van de abonnementenverkoop voor 2014. Tot nu toe verkocht het pretpark al twee keer zoveel gezinsabonnementen in vergelijking met de zelfde periode vorig jaar. Buiten het huidige aanbod van het gezinsabonnement, waarmee je ook gratis naar andere parken kunt, biedt Julianatoren aankomend seizoen opnieuw volop entertainment. De woordvoerder van Julianatoren geeft aan:Â ‘We kunnen nog niet teveel verklappen over het totale aanbod. Maar in ieder geval krijgen Jul de Muis en Julia een nieuwe show en deze wordt spectaculairder en grootser dan ooit tevoren!’
Gefeliciteerd met het goede resultaat Als je er hard voor werkt is er nog wel wat te verdienen denk ik.