Sinds enkele weken zijn een aantal abonnementhouders boos op Walibi Holland. De abonnementhouders klagen over het feit dat in het nieuwe bonnenboekje, die standaard aan de abonnementhouders wordt gegeven slechts een beperkt aantal kortingsbonnen voor souvenirs en restaurants zitten. Omdat in het verleden medewerkers alleen de bonnen hoefden te zien, kwam het erop neer dat de abonnementhouders onbeperkt korting kregen met de bonnen. Dit jaar heeft Walibi Holland het interne beleid aangescherpt, waardoor voortaan de bonnetjes wel moeten worden afgescheurd. Niks aan de hand zou je zeggen. Maar niets is minder waar, de aanscherping schoot diverse abonnementhouders in het verkeerde keelgat en besloten bij Walibi Holland over de zaak te klagen. Walibi Holland hield voet bij stuk, maar stuurde alle abonnementhouders een brief waarin de situatie helder wordt uitgelegd. Ook dit werd door een aantal abonnementhouders niet gewaardeerd en in verhitte reacties wordt zelfs al gedreigd in de toekomst geen abonnement meer aan te schaffen. Wij vinden het een typisch mug-olifant verhaal, en volgens ons gaat de olifant nog veel groter worden. Wordt ongetwijfeld vervolgd.